Blog az online marketingről, közösségi oldalakról, szövegírásról

Hogyan használjam cégként az Instagramot?

Egyre többen használják a Facebook mellett az Instagramot is. Nem csak a magánszemélyek, hanem bizony a vállalkozások is. Ezért, ha termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal a fiatal korosztályt szeretnénk elérni, akkor nekünk is ott a helyünk az Instán! A használata pedig nem is olyan bonyolult...
Bővebben

Facebook oldalak összevonása

Két hasonló tartalommal és elnevezéssel rendelkező céges Facebook oldalt lehetőségünk van összevonni. Ezt azért is érdemes meglépni, mert egy oldalt sokkal egyszerűbb kezelni, mint 2-3 azonos témájút, és a lájkolók sem oszlanak többfelé. Ha korábban beleestünk abba a hibába...
Bővebben

Facebook képméretek 2017

Ahogy a legtöbb közösségi oldalt, úgy a Facebook-ot is folyamatosan fejlesztik, és ez időnként azzal a következménnyel jár, hogy új képméretek lépnek érvénybe az eddigiek helyett. Idén a vállalkozói oldalak Facebook borítóképeit mindenképp érdemes lecserélnünk, ugyanis...
Bővebben

Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Azt már tudjuk, hogy ahhoz, hogy a Facebook-on elérjük a követőinket és a potenciális vásárlóinkat, hirdetéseket kell létrehoznunk. A Facebook oldalunkat hirdetni viszonylag egyszerű feladat, ám a bejegyzések kiemelésekor különösen fontos a tartalom. Hiába állítjuk be jól a célközönséget...
Bővebben

Mikrovállalkozások egyik leggyakoribb kérdése: Hogyan hirdessek a Facebook-on?

A mikro- és kisvállalkozókban gyakran merül fel a kérdés, hogy hogyan hozzanak létre hirdetést a Facebook-on, mennyit költsenek rá, és az mennyire fog megtérülni számukra. Továbbá sokaknak nem egyértelmű az sem, hogy hogyan növelhetőek a like-ok és miért olyan...
Bővebben

Céges Facebook oldal létrehozása lépésről lépésre

Vannak, akik nem kedvelik a Facebook-ot és a like-vadászatot, de cégként mindenképp érdemes jelen lenni rajta. Ha te nem szeretnél foglalkozni vele, akkor szervezd ki Facebook oldalad kezelését, mert valószínűleg meg fog térülni a költsége, és várhatóan még több...
Bővebben

Miért érdemes minden vállalkozásnak jelen lennie a Facebook-on?

Minden vállalkozásnak nem érdemes. Ha a te célcsoportodba kizárólag 70 év felettiek tartoznak, akkor nem szükséges foglalkoznod a Facebook-kal. Ha viszont ennél fiatalabb korosztályhoz szeretnél szólni, akkor valószínűleg pozitívan hat a Facebook-os jelenlét vállalkozásodra. Persze csak akkor...
Bővebben