ONLINE MARKETING 
KIS- ÉS MIKRO-VÁLLALKOZÁSOKNAK

Online marketing Neked is

Blog


Facebook oldalak összevonása

Két hasonló tartalommal és elnevezéssel rendelkező céges Facebook oldalt lehetőségünk van összevonni. Ezt azért is érdemes meglépni, mert egy oldalt sokkal egyszerűbb kezelni, mint 2-3 azonos témájút, és a lájkolók sem oszlanak többfelé.

TOVÁBB


Facebook képméretek 2017

Ahogy a legtöbb közösségi oldalt, úgy a Facebook-ot is folyamatosan fejlesztik, és ez időnként azzal a következménnyel jár, hogy új képméretek lépnek érvénybe az eddigiek helyett. Idén a vállalkozói oldalak Facebook borítóképeit mindenképp érdemes lecserélnünk, ugyanis a 2016-os verziók a legtöbb esetben már nem mutatnak jól a méretkülönbség miatt.

TOVÁBB


Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Azt már tudjuk, hogy ahhoz, hogy a Facebook-on elérjük a követőinket és a potenciális vásárlóinkat, hirdetéseket kell létrehoznunk. A Facebook oldalunkat hirdetni viszonylag egyszerű feladat, ám a bejegyzések kiemelésekor különösen fontos a tartalom. Hiába állítjuk be jól a célközönséget, és szánunk rá több ezer forintot, ha a poszt nem kelti fel az érdeklődést.

tovább


Mikrovállalkozások egyik leggyakoribb kérdése: Hogyan hirdessek a Facebook-on?

A mikro- és kisvállalkozókban gyakran merül fel a kérdés, hogy hogyan hozzanak létre hirdetést a Facebook-on, mennyit költsenek rá, és az mennyire fog megtérülni számukra. Továbbá sokaknak nem egyértelmű az sem, hogy hogyan növelhetőek a like-ok és miért olyan kicsi az elérés a kiírt bejegyzéseknél, hiszen annál már jóval több követőjük van.

TOVÁBB


Facebook borítókép, profilkép, idővonal képméretek 2016

Amennyiben profi megjelenést szeretnél Facebook oldaladon, tudnod kell, hogy milyen méretű képeket célszerű használnod rajta. Mivel a Facebook többször módosította már oldalai kinézetét, így a kezdetek óta a képméretek is változtak párszor. Ebben a blogbejegyzésben az épp aktuális méretezést találod képekkel illusztrálva.

TOVÁBB


Céges Facebook oldal létrehozása lépésről lépésre

Vannak, akik nem kedvelik a Facebook-ot és a like-vadászatot, de cégként mindenképp érdemes jelen lenni rajta. Ha te nem szeretnél foglalkozni vele, akkor szervezd ki Facebook oldalad kezelését, mert valószínűleg meg fog térülni a költsége, és várhatóan még több bevételhez jutsz majd általa. Segítek neked. Először is készítsük el ún. rajongói oldalad.

TOVÁBB


Miért érdemes minden vállalkozásnak jelen lennie a Facebook-on?

Minden vállalkozásnak nem érdemes. Ha a te célcsoportodba kizárólag 70 év felettiek tartoznak, akkor nem szükséges foglalkoznod a Facebook-kal. Ha viszont ennél fiatalabb korosztályhoz szeretnél szólni, akkor valószínűleg pozitívan hat a Facebook-os jelenlét vállalkozásodra. Persze csak akkor, ha megfelelően és aktívan használod az oldalt.

TOVÁBB